Futballtangó

Álruhában ment be kedvenc argentin csapata meccsére a baszk futballista

2022. július 18. - _Adamo_

muniainriver.JPG

A bilbaói Athletic Club csapatának saját nevelésű ikonja, Iker Muniain köztudottan az argentin River Plate szurkolójának vallja magát, ezzel kapcsolatban pedig egy elképesztő történetet osztott meg.

Az Athletic Club csapatkapitánya, Iker Muniain a múlt héten a spanyol Movistar+ csatorna egyik műsorának vendégeként különféle őrültségekről beszélt, többek közt arról, hogy történt-e már olyan, hogy beöltözött valaminek, hogy álcázza magát. Muniain alaposan elvitte a show-t a műsorban, amikor előadta, hogy milyen körülmények között jutott el a rendhagyó módon Madridban lejátszott River Plate – Boca Juniors Libertadores-kupa-döntőre 2018 decemberében:

"Kiskorom óta hatalmas rajongója vagyok a River Plate-nek, ezért úgy voltam vele, hogy a francba, itt van egy ekkora meccs, muszáj elmennem Madridba, hogy a helyszínen szurkolhassak. Kihagyhatatlan lehetőség. Másnap mérkőzésünk volt és tudtam, hogy nem fogok játszani sérülésem miatt, mindenképpen jelen akartam lenni azon is, így egy napom volt a műveletre. Pocsék időszakban voltunk, nem ment a játék, kirúgták az edzőt, amit csak el tudsz képzelni. Felhívtam egy megbízható barátomat Omart, és megkértem, hogy béreljen egy furgont és vigyen el Madridba. Megérkeztünk, óriási hangulat volt, csak 50 ezren River-szurkolók. Nem mehettem így fedetlen arccal, mindenki felismert volna. Felvettem egy parókát, szemüveget, szurkolói sapka és sál, kimentünk az utcára, igyekeztem elvegyülni a környezetemben. Együtt vonultam be a stadionba a River drukkereivel, és a biztonsági ellenőrzésnél láttam, hogy megismert az egyik rendőr, hosszasan megnézett, aztán intett, hogy menjek tovább. Mentem 50 métert, visszafordultam és láttam, hogy még mindig néz utánam, de bejutottam. Fantasztikus mérkőzés volt, amely a River győzelmével zárult, így megérte minden próbálkozás"

- mesélte a műsorban hatalmas nevetések közepette.

A bilbaóiak 29 esztendős csapatkapitánya a profik közti 2009-es debütálása óta 499 mérkőzésen viselte az Athletic szerelését, amely a Riverhez hasonlóan piros-fehér klub színekkel rendelkezik, bár nekik függőlegesen csíkozott szerelésük van, szemben a "milliomosok" híres egy átlóscsíkkal bíró mezével.

Az ominózus Libertadores-kupa-döntő visszavágóját szurkolói rendbontás miatt a madridi Bernabéu Stadionban játszották le, és a River hosszabbításban 3-1-re diadalmaskodott az ősi rivális felett, elhódítva ezzel története negyedik, eddigi utolsó Libertadores-sikerét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://futballtango.blog.hu/api/trackback/id/tr3117884987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása