Futballtangó

Lionel Messi az Inter Miamiban folytatja pályafutását

2023. június 09. - _Adamo_

messiinterma.JPG

Lionel Messi megerősítette, hogy a PSG-től való távozása után az MLS-ben szereplő Inter Miami együttesében foyltatja pályafutását.

Annak ellenére, hogy Lionel Messi eltökélt szándéka volt, hogy visszatérjen a Barcelonához, mivel a katalán gárda továbbra sem tudott hivatalos szerződés ajánlatot számára, az argentin klasszis a bizonytalanságnak véget vetve elkötelezte magát az Inter Miamihoz.

“Nem térek vissza a Barcelonához, az Inter Miamiban folytatom a pályafutásomat. Nagyon szerettem volna visszatérni, de azok után, amit két éve átéltem a távozásomkor, nem akartam újra ugyanabba a helyzetbe kerülni… Nem akartam, hogy a jövőm megint más kezében legyen. Azt hallottam, hogy a visszatérésemhez el kellene adnia több játékost is a Barcelonának, mások fizetését pedig csökkenteni kényszerülne. Ezt nem akartam átélni. Ezért azt a döntést hoztam, hogy Miamiban folytatom. Európában nem akartam a Barcán kívül máshol folytatni, így elhagyom a kontinenst, ezzel kikerülök a reflektorfényből. A döntésemkor természetesen figyelembe vettem a családom érdekeit is.”

“Vegyes érzelmekkel távoztam a PSG-től. Az első év különösen nehéz volt, de a második már sokkal jobban sikerült, főleg az első hat hónap. Ekkor már jól éreztem magam a családommal a városban, a csapatban is jól ment, de a világbajnokság után valami megváltozott, nem jött jól a csapatnak, hogy az idény kellős közepén rendezték a világbajnokságot. Összességében nehéz két év van mögöttem” – mondta el a párizsi időszakról.

Messi megerősítette, hogy a Barcelona hivatalos ajánlatot sem küldött neki mostanáig, ezért sem várt rájuk tovább:

“Xavival rengeteget beszéltem az utóbbi időben egy esetleges visszatérésről, jóval többet, mint az elnökkel, Joan Laportával. Úgy tűnt, visszatérhetek, de nem így alakult. Úgy volt, a La Liga mindent elfogadott, ami ehhez kellett volna, de a klubnak túl sok áldozatot kellett volna hoznia értem. Több dologgal vádoltak meg, mióta eljöttem a Barcától, nem szerettem volna ezt újra átélni. Nehéz volt az elmúlt két év számomra, a világbajnokságot leszámítva nem élveztük. Az igazság az, hogy még addig sem jutottunk el a Barcelonával, hogy a szerződésről beszéljünk. Küldtek nekem egy ajánlatot, de nem volt aláírva, nem volt hivatalos, a fizetésről nem is beszéltünk. Szeretnék továbbra is közel maradni a klubhoz és egy nap valamilyen formában segíteni nekik.”

“Ha a pénzen múlt volna a döntésem, Szaúd-Arábiába mentem volna. Nagyon sok pénzt ajánlottak nekem, de nem ez volt a lényeg. Az igazság az, hogy kicsit sem ez alapján hoztam meg a döntésem. Több európai csapattól is kaptam ajánlatot, de ahogy már mondtam, csak a Barcához szerettem volna igazolni, ha itt maradok. Így, hogy az nem jött össze, kipróbálok valami újat Miamiban” – szögezte le Messi.

A 35 éves argentin klasszis iránt a Barca mellett a szaúdi Al-Hilal is komolyan érdeklődött, amely állítólag több száz millió eurós gázsival csábította volna őt, Messi azonban egyáltalán nem akart a családjával a Közel-Keletre költözni.

Messi elkötelezése után máris elindultak a találgatások, hogy milyen ismerősök csatlakozhatnak hozzá az Inter Miaminál: úgy tűnik, hogy a múlt héten kirúgott vezetőedző, Phil Neville által hátrahagyott kispadját egykori edzője, Gerardo "Tata" Martino veheti át és a hírek szerint a Fort Lauderdale-i klub vezetése felveszi a kapcsolatot Sergio Busquets, Jordi Alba és Luis Suárez szerződtetése ügyében. Így aztán idővel könnyen lehet, hogy meglehetősen otthonos társaság verődik majd össze Messi körül a napfényes Floridában.

A bejegyzés trackback címe:

https://futballtango.blog.hu/api/trackback/id/tr6318142210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása