Futballtangó

Lionel Messi elárulta, mit tervez aktív pályafutása után

2023. szeptember 23. - _Adamo_

messiolga.jpg

Az argentin válogatott csapatkapitánya, Lionel Messi a napokban egy hosszabb interjút adott az Olga nevű csatornának.

A nyáron Európát a háta mögött hagyó Lionel Messi a Paris Saint-Germaintől átigazolt az MLS-ben szereplő Inter Miamihoz, mellyel kapcsolatban elmondta, hogy jól érzi magát az Egyesült Államokban:

"Számomra már az a legfontosabb, hogy a családom és én jól érezzük magunkat. Miamiban pedig nagyon jól beilleszkedtünk, a feleségem és a gyermekeim is imádnak itt élni, alkalmazkodtunk az amerikai élethez."

"Az az igazság, hogy a PSG-nél nem alakultak úgy a dolgaim, ahogyan elképzeltem, ezt kár lenne tagadni. De azt sosem felejtem el, hogy náluk lettem világbajnok, minden okkal történik. Nyilvánvalóan rosszul esett, hogy én voltam az egyetlen világbajnok, akit nem köszöntött nyilvánosan a stadionjában a klubja, mert a franciákat győztük le a döntőben, de mindegy" - tette hozzá.

Messi ugyanakkor határozottan cáfolta, hogy bármelyik PSG-játékossal vagy éppen Kylian Mbappéval valaha is konfilktusa lett volna: "Senkivel nem vesztem össze. Mbappéval mindig is nagyon jó, kölcsönös tiszteleten alapuló kapcsolatunk volt".

Az argentin klasszis az idei Aranylabda-választás egyik legnagyobb esélyese lehet, őt azonban kevésbé foglalkoztatja ez az elismerés:

"Nyilvánvalóan egy gyönyörű elismerés, de szerencsésnek érzem magam, hogy mindent megnyertem a labdarúgásban: Bajnokok Ligája, bajnoki címek, Copa América, világbajnokság és sok más. Ezek sokkal fontosabbak, mint az egyéni díjak."

Messi a jövőbeli elképzeléseiről is beszélt: "Egyelőre a 2024-es Copa Américán szeretnék játszani, ez elérhető közelségben van. A 2026-os világbajnokság még nagyon messze van. 36 éves vagyok, tisztában vagyok vele, hogy lassítanom kell, nem játszhatok már minden mérkőzésen, így egyelőre nem tekintek ilyen távlatokba".

"A futball is egy munka és szerencsés vagyok, hogy ez a munkám, mert ez a szenvedélyem is. Hamarosan vége a pályafutásomnak, de hogy mit csinálok utána? Vezetőedző nem szeretnék lenni, sportigazgató viszont igen, de gyerekekkel is szívesen foglalkoznék” - árulta el az esetleges pályafutása utáni terveiről.

"Mindig is az volt az elképzelésem, hogy szeretném kipróbálni magam Argentínában, csodálatos lenne egyszer világbajnokként a Newell's-ben futballozni" - említett egy újabb lehetséges opciót.

Ezen kívül Messi a beszélgetés során elárulta, hogy a három fiúgyermekük után szeretne még egy kislányt is, valamint elmondta, hogy gyermekeinek nincs mobiltelefonja, ő maga pedig nem igazán szokott emojikat használni az online beszélgetésekben.

A bejegyzés trackback címe:

https://futballtango.blog.hu/api/trackback/id/tr8718219663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása