Futballtangó

Lionel Messi csattanósan mutatkozott be az új csapatában

2023. július 23. - _Adamo_

messiinter3.jpg

A közelmúltban klubot váltó Lionel Messi pénteken sajátos módon, egy 94. percben szerzett szabadrúgásgóllal debütált új csapatában, az Inter Miamiban.

Lionel Messi csodálatos góljának köszönhetően az Inter Miami az utolsó pillanatokban 2-1-es győzelmet aratott a Cruz Azul ellen az MLS és a Liga MX csapatai számára kiírt közös sorozatban, a Leagues Cupban.

Hatalmas érdeklődés övezte Messi amerikai bemutatkozását, ugyanis a Fort Lauderdale-i DRV PNK Stadiumben számtalan híresség közt a kosárcsillag LeBron James és a teniszlegenda Serena Williams is jelen volt. A csapathoz alig több mint egy hete csatlakozó Messi az első mérkőzésén csereként lépett pályára, az 54. percben szállt be. Az argentin klasszis aktívan futballozott, többször meg tudta kavarni a mexikói ellenfél védelmét, a csattanót pedig a végére tartogatta, amikor megszerezte a mindent eldöntő látványos találatát.

"Láttam a kaput, és tudtam, hogy gólt kell szereznem. Ez volt az utolsó lehetőség a meccsen, és gólt akartam lőni, hogy ne legyen tizenegyespárbaj. Szóval nagyon fontos volt számunkra ez a győzelem, mert ez egy új torna, ez önbizalmat fog adni nekünk a továbbiakban" - nyilatkozta Messi a mérkőzés után.

"Ez egy olyan film, amit már láttunk korábban... Tudod, ez gyakori nála. Teljesen normálisnak tűnik, pedig nem az... minden idők legjobbjáról beszélünk" - méltatta az Inter Miami vezetőedzője, Gerardo "Tata" Martino a hétszeres aranylabdás Messit.

Az Inter Miami saját nevelésű 18 éves fiatal játékosa, Benjamín Cremaschi jött le a pályáról, amikor Messi beállt: "Folytatni akartam volna vele a játékot, de majd talán legközelebb. Amikor megláttam a számot, azt mondtam magamban, hogy "úú, milyen kár", de így is nagyszerű élmény volt, hogy üdvözölhettem őt. Adtam neki egy puszit és mondtam, hogy adjon nekik. Őrületes volt, a meccs után mindenki ő akarta, még a nadrágot is levették róla."

Messi gólja után az Inter Miami társtulajdonosa, David Beckham is elérzékenyült és elmorzsolt néhány könnycseppet a lelátón.

"Ez egy nagy pillanat az ország és a bajnokság számára, és ez egy büszke pillanat nekünk” – tette hozzá az egykori angol klasszis.

Az Inter Miami legközelebb jövő szerdára virradóra a Thiago Allmadával felálló Atlanta United ellen fog pályára lépni.

A bejegyzés trackback címe:

https://futballtango.blog.hu/api/trackback/id/tr118176123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása