Futballtangó

Higuaín: "Néhány fotózáson azért behúztam a hasamat..."

2022. június 26. - _Adamo_

higuainmls.jpg

A karrierje zenitjén már túllévő egykori argentin válogatott támadó, Gonzalo Higuaín több érdekes részletet elárult karrierjével kapcsolatban.

A szebb napokat is látott Gonzalo Higuaín a héten a TyC Sports részére adott exkluzív interjút, melyben számtalan különlegességet megosztott a nagy közönsségel.

A River Plate által nevelt mindig gólveszélyes támadó 2007-ben hagyta el a "milliomosokat" és 12 millió euró ellenében igazolt a Real Madridhoz, ahol 2007 és 2013 között 264 fellépés alatt 121 találatot szerzett a "királyi gárda" színeiben, azonban mégsem voltak makulátlanul elégedettek vele.

A madridiaktól a Napoli csapatához szerződött, ezzel kapcsolatban azonban elárulta, hogy komolyan szóba került, hogy az Arsenalnál folytassa karrierjét:

"Jól emlékszem, hogy végül azért kerültem a Napoliba, mert azon dolgoztunk, hogy az Arsenalhoz kerüljek, azonban az utolsó pillanatban visszaléptek, és azt mondták, hogy túl drága vagyok nekik. Erre néhány nappal később 80 millió eurót fizettek Mesut Özilért..."

- jegyezte meg nevetve.

Az egykor Diego Maradona által erősített Partenopei színeiben imádták őt a szurkolók, három évet töltött a klubnál, ezalatt minden sorozatot figyelembe véve 146 mérkőzés leforgása alatt 91 találatot szorgoskodott össze. Higuaín ezalatt a 2015-2016-os idényben új Serie A-s rekordot állított fel egy szezon alatti 36 szerzett góljával, majd azon a nyáron a nápolyiak gyűlölt riválisa, a Juventus szolgálatába szegődött 90 millió euró ellenében, onnantól kezdve pedig közutálat tárgyát képzi a délolasz városban.

"36 gólt lőttem az utolsó évemben, és mégsem nyertünk semmit. Azon gondolkoztam, hogy mit tudnék még tenni? Behatároltak voltak a klub lehetőségei, én pedig szerettem volna címekért versenyezni, ezért döntöttem a távozás mellett. Amikor jött a Juventustól a megkeresés, kizárólag ez motivált, hogy náluk trófeákért lesz lehetőségem küzdeni. A Napoli szurkolói dühösek voltak rám, minden alkalommal, amikor visszatértem, csak gyűlölködtek miattam. Végülis ami történik, az megtörténik, nem foglalkoztam vele, és az ellenem irányuló folyamatos sértések és gyűlölet ellenére a továbbiakban nyolc mérkőzésen hat gólt szereztem ellenük."

"Pipita" az olasz rekordbajnok színeiben az első idényében 32 gólig jutott el, a másodikban pedig 23-ig, Cristiano Ronaldo érkezése után viszont nem maradt számára a hely, s a 2018-2019-es idényben kölcsönben megfordult az AC Milanban és a Chelsea-ben is, a két csapat színeiben együttesen 13 gólra volt képes. Ezt követően még egy szezont eltöltött a Juve alkalmazásában, ám 2020 szeptemberében David Beckham MLS-csapatához, az Inter Miami gárdájához igazolt.

"A Juventusnál azért megkövelték a súlyomat, próbáltam kicsit jobban odafigyelni magamra, de nem különösebben foglalkoztam vele, mert így is képes voltam 30 gólt szerezni, semmi nem múlt rajta. Néhány fotózáson azért behúztam a hasamat" - említette kedélyesen a torinói időkkel kapcsolatban.

Higuaín az elmúlt szűk két év alatt 15 gólt szerzett az MLS-ben, miközben átmenetileg bátyjával, az azóta már visszavonuló Federico Higuaínnal is csapattársak lehettek. Némileg már bulinak fogja fel az egészet, mint amilyen az egész amerikai bajnokság, de az előző idényben 30 bajnokin 12 találatig jutott.

A támadó 34 évesen saját bevallása szerint egyelőre nem gondol karrierje befejezésére, de a válogatott kapuja már végleg bezárult előtte. Higuaín 2009 és 2018 között 75 mérkőzésen 31 gólt lőtt a nemzeit csapat színeiben, részt vett három-három világbajnokságon és Copa Américán és bár voltak remek megmozdulásai és a számok is az eredményességéről árulkodnak, a legtöbben elsőre - teljes joggal - a 2014-es vb-döntőben kihagyott hatalmas helyzeteire emlékeznek az Albicelestében való szerepvállalása kapcsán.

higuainarg.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://futballtango.blog.hu/api/trackback/id/tr7917866105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása