Futballtangó

Lionel Messinek blokkolták az Instagram-fiókját a vb-döntő után

2023. január 31. - _Adamo_

messiwc22.png

A világbajnok argentin válogatott csapatkapitánya, Lionel Messi a vb-cím megnyerése óta először adott hosszabb interjút, miután az Urbana Play rádió műsorának vendége volt.

Az argentin válogatott a 2022-es katari világbajnokságon története során harmadszor hódította el a világbajnoki címet az 1978-as és az 1986-os diadalt követően. Lionel Messi pedig megannyi elvesztett finálé után 2021-ben a Copa Américát, 2022-ben a vb-t nyerte meg az Albicelestével.

"December 18-án minden megváltozott számomra. Annyit álmodoztam a világbajnoki címről, egész pályafutásom során. Ezt akartam, és a végén el is jött az én időm. Isten elhozta nekem. Nem volt ennél alkalmasabb idő, mint most. Minden nap hálát adok, nem kérhetek ennél többet Istentől."

"Volt néhány elveszített döntőm. Mindig közel voltam hozzá, de a trófeák nem jöttek. Annyi kritikát kaptam mindenhonnan, hogy nem jött össze ez. Mindig is meg akartam mutatni, milyen erős vagyok, de belül nagyon sokat szenvedtem. Nem azért, mert nem nyertem, hanem azért, mert igazságtalan dolgokat mondtak rólam. Ez az, ami idegesített és bántott. És most úgy tűnik, lezártam végre egy ciklust a pályafutásomban. Megnyertük a Copa Americát, most pedig a világbajnokságot" - fűzte hozzá.

A 35 éves világklasszis természetesen említést tett a nagy elődről, az 1986-os Diego Maradonáról. Ez volt az első világbajnokság, melyen az argentinok ikonja nem lehetett jelen, miután 2020 novemberében elhunyt.

"Biztos vagyok benne, hogy Diego Maradona boldogan nézte odafentről a világbajnokságot. Nagyszerű lett volna megölelni őt világbajnokként, még szebb lett volna, ha tőle vehettem volna át a trófeát" - jegyezte meg Messi.

A PSG kiválósága azt is megosztotta, hogy a döntő után a sok üzenet miatt blokkolták az Instagram-fiókját:

"A döntő után az Instagram-fiókomat blokkolták a rengeteg üzenet miatt. Több mint egymillió üzenetem volt. A WhatsApp-om is lefagyott. Elkezdtem válaszolni a rokonaimnak, de eltartott néhány napig. Nem az volt a célom, hogy a közösségi oldalakon a legtöbbet kedvelt fotó legyen, de úgy tűnik, az emberek szerettek volna látni engem a világbajnoki címmel. A mai napig érzelmekkel tölt el, amikor a közösségi médiában olyan videókat nézek, amelyek arról szólnak, hogy világbajnokok vagyunk."

"Már a vb előtt is mondtam, hogy tetszik a Diegóról szól a dalunk, a torna alatt pedig vírus módjára terjedt, mindennap ezt hallottuk, énekeltük mi is. Az egész torna erről zengett, még azok is dalolták, akik nem is tudnak spanyolul. Biztos vagyok benne, hogy erőt adott, az összetartozásunk érzetet erősítette" - vélekedett a Muchachos című dal vb-verziójáról.

"Nem örülök annak, amit tettem, és ami utána történt. Ezek a pillanatok rengeteg feszültséggel és idegeskedéssel járnak, minden nagyon gyorsan történik és az emberek különbözőképpen reagálnak. Semmi nem volt eltervezve, egyszerűen csak megtörténtek a dolgok" - mondta arról, hogy a hollandok elleni mérkőzésen felült az Oranje provokációjának.

Messi a világbajnokság legnehezebb mérkőzésének egyértelműen a Mexikó elleni találkozót tartotta, melyen a csapatnak újjá kellett élednie a Szaúd-Arábia elleni vereség után, de poraiból feltámadva, kiharcolta a sikert.

"A 13 éves önmagamnak azt üzenném, hogy soha ne adja fel, mert egy szép napon az álom igenis valósággá válik."

Messi a közelmúltban megerősítette, hogy világbajnokként is folytatja az argentin válogatottban, így a helyiek abban reménykednek, hogy legalább a 2024-es Copa Américáig még láthatják őt az Albiceleste mezében.

A bejegyzés trackback címe:

https://futballtango.blog.hu/api/trackback/id/tr8418037730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása