Futballtangó

Sergio Agüero: "Vasember vagyok"

2022. február 08. - _Adamo_

sergio-aguero-on-his-barcelona-debut-7zqs4p9sksbu1mauf1p32ijs6.jpg

A visszavonulását múlt decemberben kényszerű okokból bejelentő Sergio Agüero a minap Twitch-csatornáján bővebben beszélt befejezésének körülményeiről.

A szívritmus-zavara miatti kényszerű kihagyása után a Barcelona csapatának argentin támadója, Sergio Agüero december 15-én tartott sajtótájékoztatóján bejelentette visszavonulását. 

"Van egy chipem a szívemnél, és éjszaka színes fényekkel jelez, emiatt úgy érzem magam, mint Vasember. Érdekes, de már megbarátkoztam ezzel a helyzettel. A visszavonulásom bejelentése előtt nagyjából hét-tíz nappal már figyelmeztettek, hogy valószínűleg abba kell hagynom az élsportot. Amikor közölték, hogy itt a vége, Abu-Dzabiba mentem, hogy kicsit eltereljem erről a figyelmemet, így mire eljött a bejelentés, már egész nyugodt voltam. Aztán a sajtótájékoztató előtt, ahogy megláttam a lépcsőt és a székemet, teljesen összetörtem. Elkezdtem sírni. Muszáj volt kimennem oda, pedig nem akartam. Nagyon nehéz volt. Nem akartam, hogy sírni lássan, de Joan Laporta segített, bátorított, hogy menjek ki és csak beszéljek őszintén.

Nagyon sajnálom, hogy így ért véget a pályafutásom, amikor azon a bizonyos utolsó mérkőzésemet lecseréltek, azt hittem, hogy egy semmiség és minden rendben lesz. A kórházba kerüléskor egyedül hagytak egy kis szobában, rengeteg monitorral körülöttem, ekkor jöttem rá, hogy valami komoly gond van. Nem mondtak semmit és két nap után már kezdtem ideges lenni, hogy mi fog történni..."

Agüero tavaly nyáron igazolt át a Barcelona csapatához, azonban nagyon nehezen indul számára a barcelonai kaland, hiszen a nyári sérülése miatt csak október 17-én debütálhatott új csapata színeiben. Az argentin csatár öt meccsen szerepelt, egy gólt szerzett a Real Madrid elleni El Clásicón, és mindössze egyetlen mérkőzést játszott végig a katalán klub színeiben. Az október 30-i, Deportivo Alavés elleni mérkőzés első félidejében pedig légzési nehézségekre panaszkodva kért cserét, melyet követően a kivizsgálás során szívritmus-zavart állapítottak meg nála. Mivel állapotában nem történt, egészsége érdekében jobbnak látták, ha a továbbiakban nem folytatja az élsportot, így fájó szívvel, de kénytelen volt bejelenteni visszavonulását.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://futballtango.blog.hu/api/trackback/id/tr8517310704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása