Futballtangó

Carlos Auzqui, a Ferencváros argentin szerzeménye

2022. március 01. - _Adamo_

auzqui_960px.jpg

Az elmúlt két találkozón már pályára lépett a magyar bajnoki címvédő Ferencváros színeiben a téli átigazolási időszakban a River Plate kötelékéből szerződtetett rutinos szélső, Carlos Auzqui.

A "milliomosok" soraiban létszámfelettinek számító támadó a kiszivárgott hírek szerint 2024-ig írt alá a zöld-fehéreknél. A Myrto Uzuni helyettesének szánt Carlos Auzqui játékjogáért cserébe a Ferencváros az argentin sajtó szerint 600 ezer eurót fizetett.

A 30 esztendős Estudiantes-nevelésű szélső 2017 óta állt a River alkalmazásában, azóta számtalan alkalommal adták őt kölcsön. A patinás egylet színeiben 42 tétmeccsen négy találatig és hat előkészítésig jutott. Auzqui az Huracán és a Lanús csapatainál töltött kölcsönt követően az elmúlt két évben a Talleres Córdoba együttesében szerepelt, az argentin bajnokság (Liga Profesional) 2021-es idényében alapembere volt a tabella harmadik helyén végző csapatnak, hiszen 22 mérkőzésen öt gól és három assziszt fűződött a nevéhez.

"Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetekA Ferencváros hatalmas múlttal rendelkező klub, nem akármilyen ajánlólevéllel, és ezt megtapasztaltam, amikor megérkeztem ide. Alig várom, hogy megkezdődjön az új kalandom. Izgatott vagyok, mert nagy álmom volt, hogy Európában is kipróbáljam magamat, és örülök, hogy most ez az idő is elérkezett. Nagyon remélem, hogy segíteni tudok a csapatnak a játékommal, a góljaimmal és együtt elérjük a nagy célokat.

A pályán főleg az intenzitásomat, a gyorsaságomat és az egy egy elleni játékomat szeretném kamatoztatni, illetve jellemző rám, hogy sok keresztpasszal játszom meg a társaimat. Elsősorban támadó vagyok, így a gólokért és a pontos passzokért felelek, bízom benne, hogy hamarosan a vezetőedző rendelkezésére állhatok a pályán is. A célok egyértelműek, megnyerni a magyar bajnokságot és a Magyar Kupát, és remélem, hogy a közeljövőben a Fradi ismét egy európai kupasorozat csoportkörében szerepelhet majd"

- nyilatkozta bemutatkozásakor a Ferencváros csatornáinak.

Auzqui elmondása szerint úgy készült a legutóbbi kölcsön után, hogy a River Plate csapatában szerepelhet a 2022-es idény során, azonban hamar világossá vált számára, hogy szolgálataira nem tartanak igényt az argentin bajnokcsapatnál:

"Furcsa helyzet volt, mert egészséges voltam és dolgoztam becsülettel, nem edzhettem együtt a többiekkel, hanem Cristian Ferreirával külön tréningeztünk. Egyértelmű volt, hogy nem számítanak rám, ami nyilván rosszul esett, de meg kellett barátkoznom vele, ilyen a futball. A Ferencváros lehetőségén komolyan elgondolkodtam, bennem volt, hogy megvárhatom, hogy nyáron milyen lehetőségeim lesznek, de úgy voltam vele, hogy elmúltam 30 éves, jó lehetőség lenne kipróbálni magamat Európában. Tájékoztattam az ajánlatról Marcelo Gallardo vezetőedzőt, aki nem gördített akadályt a távozásom elé, a River vezetése is készséges volt, így könnyen létrejött az átigazolásom" - tette hozzá az argentin TyC Sports részére adott interjúban.

A korábbi híresztelések szerint Auzquit az argentin Vélez Sarsfield, a brazil Cruzeiro és az uruguayi Nacional egyaránt meg akarta szerezni, azonban a játékos ki akarta próbálni magát Európában, melyre korábban még nem volt lehetősége, így belevágott a magyarországi kalandba.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://futballtango.blog.hu/api/trackback/id/tr5417768782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása